travelacademy.reismee.nl

Update voorbereidingen

Hallo allemaal,

Vandaag zijn we weer druk bezig geweest met het opzetten van het programma en het aanvullen van het draaiboek. De dagen beginnen nu wat vorm te krijgen en er wordt stap voor stap duidelijk wat we in de dagen gaan doen. Ook zijn we begonnen met een checklist. Hierin gaan we zelf opschrijven wat we allemaal mee moeten nemen.

Voor de meivakantie zal het draaiboek klaar zijn. Na de meivakantie hebben we dan nog één les, voordat we op reis gaan. Die week zullen we ook een workshop van mevrouw Smit krijgen. Zij gaat namelijk met ons mee naar Frankrijk en geeft ook Franse les op school. Zij zal ons in de workshops een paar leuke woorden en zinnen leren die we in Frankrijk kunnen gebruiken. Zo leren wij mevrouw Smit een beetje kennen en zij weet dan met wie ze allemaal op reis zal gaan.

Hedzer kwam vandaag met het idee om contact op te nemen met het jeugdjournaal. Hiervoor hebben we een mailtje opgesteld en dat naar de redactie van het jeugdjournaal gestuurd. We zijn erg benieuwd of ze op ons mailtje zullen reageren.

We wachten nog even af welke ouders ons kunnen brengen (of halen) van en naar Rotterdam. Maar dit komt zeker goed.

Volgende week gaan wij weer verder met de voorbereidingen.

Groetjes,

De Travellers