travelacademy.reismee.nl

Reacties van de omroepen

Hallo allemaal,

Vandaag was er weer een les van Travel. Tijdens die les zijn we verder gegaan met de voorbereidingen op onze reis. De grove planning is klaar, maar nu gaan we deze planning steeds concreter maken door bijvoorbeeld de routes op te zoeken of te bepalen wat we gaan eten.

Daanaast hadden we aan het begin van de les goed nieuws. Vorige week heeft mevrouw Van de Mossel verchillende omroepen benaderd, zoals ook in de vorige blog te lezen is.

Omroep Max was de eerste die gereageerd heeft. Zij hebben de mail doorgestuurd naar “Tijd voor Max”. Daarna kwam Human die het een erg leuk project vonden en ze vinden het erg jammer dat het een kleine omroep is. Hierdoor moeten er keuzes gemaakt worden en dit paste niet in hun programma’s.

Na Human kwam de BNN met een reactie. Zij gaven aan het een leuk vak te vinden en gaven een mailadres door waar we het idee heen konden sturen. Dat hebben we dan ook gedaan en hiervan krijgen we een reactie wanneer er intern over gesproken is.

Vandaag kwam daar ook nog eens de KRO-NCRV bij. Zij vroegen voor welke programma’s wij dit in gedachten hadden en datp hebben we in de klas besproken en een antwoord geschreven. We hebben als voorstellen voor Jinek en Zapplive gekozen.

Als kers op de taart vroegen we ons af hoe we aan iemand kunnen komen die bij een omroep werkt. Toen dachten we gelijk aan Hantamu Emke de Hoop uit Wommels. Aangezien hij fanatiek kaatser is, vroegen we ons af of meneer Steneker misschien wel eens contact met hem heeft. Dit bleek ook af en toe zo te zijn. Wij hebben de mail ook maar meneer Steneker gestuur en hij gaat het naar Habta u sturen. Wie weet, kunnen we er op deze manier onze reis bekend maken.

Wij vinden het nog steeds heel bijzonder, dat wij deze reis bij travel gaan maken en willen dit graag delen. We wachten het af!

Groetjes,

De Travellers