travelacademy.reismee.nl

Programma is bekend!

Beste lezers,

Vandaag hebben we een hele slag geslagen tijdens de travel-les. Het programma is bekend. Volgende week gaan we ons er nog een beetje meer in verdiepen om de puntjes op de i te zetten. Op de maandag gaan we al vroeg naar Rotterdam. Zo zorgen we er in ieder geval voor dat we vroeg genoeg op het vliegveld zijn. Na de vlucht kunnen we de auto's bij het vliegveld ophalen en rijden we naar het park. In de avond zullen we het park en de omgeving eromheen met elkaar gaan verkennen.

Op de dinsdag gaan we een wandeling maken in La Chastelas. Dit is vlak bij ons verblijf. De middag zullen we doorbrengen in het park. Hier gaan we dan met elkaar zwemmen of andere leuke dingen samen doen.

Op de woensdag gaan we een stukje rijden. Wie wil, mag even gaan winkelen. Wie dat niet wil gaat iets langer slapen en gaat dan in één keer naar de kust. Dan gaan we er een heerlijke stranddag met z'n allen van maken, waarbij we lunch mee gaan nemen en met elkaar een strand-picknick gaan houden.

Op de donderdag gaan we de bergen in. Ons park zit dicht bij de bergen en we willen natuurlijk ook genieten van het mooie uitzicht. We zullen die dag al in de morgen op pad gaan en picknicken op een mooi punt met elkaar. In de middag zullen we dan weer naar het park teruggaan. We gaan dan alvast onze koffers inpakken en hopen dat er een barbecue beschikbaar is bij de huisjes. Op die manier hopen we onze reis gezellig met elkaar af te sluiten.

Op de vrijdag vliegen we pas in de middag weg, maar we hebben gehoord dat Montpellier een bijzondere stad is. Die willen we natuurlijk graag bekijken. Dat gaan we die ochtend dan ook doen. Rond lunchtijd zullen we dan naar het vliegveld gaan, zodat we daar ook weer ruim op tijd zijn.

Vandaag hebben we ook nog gehoord dat meneer Dijkstra met ons mee gaat en mevrouw Smit heeft even kennis gemaakt met de groep. Mats, Anton en Hedzer zijn al druk bezig met het voorbereiden van de ouderbijeenkomst. Deze zal gehouden worden op 3 april. De jongens zullen tijdens de ouderbijeenkomst de travel-groep vertegenwoordigen. Zij zullen de ouders dan ook gaan vertellen wat wij gaan doen tijdens die week.

Voor nu eerst wel weer genoeg nieuws. Helaas kunnen we nog geen concreet nieuws melden van de mailing met de omroepen. Wel zijn er al veel reacties gekomen op ons mailtje.

Tot volgende week!

De travellers

E. Bruinsma

Met jaloerse blik kijk ik naar jullie vorderingen - een gevoel van TROTS maakt het in me los dat dit allemaal mogelijk is op onze prachtige school. Met dank aan jullie en de docenten.