travelacademy.reismee.nl

Voorbereiding is klaar

Hallo allemaal,

Vandaag hebben we de laatste voorbereidingsles gehad van travel. Hier hebben we het draaiboek nog eens dorgenomen en de laatste puntjes aangepast. Het draaiboek is nu klaar en de reis is voorbereid. We zitten nog wat te puzzelen met het vervoer heen en terug. Hiervoor hebben we een apart documentje gemaakt met een overzicht hoe we dan moeten reizen.

De voorbereidingen zijn nu klaar. We zijn klaar om op reis te gaan. Na de vakantie zullen we nog een workshop Frans krijgen van mevrouw Smit.

Afgelopen woensdag hebben we de ouderbijeenkomst gehad. Mats, Anton en Hedzer hebben een prachtige presentatie gehouden voor de ouders en de directie. Hierin hebben ze verteld wat we gaan doen.

Nog een aantal weken en dan gaan we op pad!

Groetjes

De Travellers

Meneer van Remundt

Fantastisch, ben stiekem een beetje jaloers op jullie dat jullie deze mooie reis gaan maken :)

Ynske

Ik vond het een prachtige presentatie. Wat een mooie actie van jullie allemaal! Lijkt mij heel bijzonder om dit als groep mee te maken. Ik wens jullie alvast een hele fijne reis met elkaar!