travelacademy.reismee.nl

Dag 2

Hallo allemaal,

Om 8 uur werden we wakker gemaakt om ons aan te kleden en klaar te maken voor de wandeltocht die we gingen maken. Eerst gingen we lekker ontbijten. Hiervoor hebben mevrouw Wieling en mevrouw Van der Mossel echte franse baguettes gehaald.

Na het ontbijt wilden we erg graag vertrekken, maar we moesten eerst nog een paar dingetjes regelen bij de receptie.

Nadat alles geregeld was, konden we beginnen met de wandeltocht. Gelukkig hielp Google ons om de goede weg te vinden.

Eerst klommen we heel hoog de berg op, wat erg stijl en zwaar was. Op het hoogste punt gingen we van betonpaden over naar paden die van stenen waren die allemaal los lagen. Uiteindelijk kwamen we in een oud, verlaten dorp aan (vont vive, bij de berg la chastelas). Om in de gebouwen te komen, konden we geen goed pad vinden. Uiteindelijk zijn we door een raam geklommen om meer van het dorp te zien. Daar hebben we oude gebouwen, een theater, een kerker en vleermuizen gezien. Uiteindelijk vonden we vanuit het dorp een goed pad om weer naar het park te lopen.

Toen we in het park waren, hebben we eerst geluncht. Na de lunch hebben we ons omgekleed om naar het zwembad te gaan. Daar hebben we de hele middag gezwommen. Het water was heel erg koud, maar toch hebben we allemaal gezwommen. De echte kanjers zijn van de wildwaterbaan af geweest. Ook is een groot deel aan het lummelen geweest.

Na het zwemmen hebben we macaroni met heel veel groente gemaakt. Dit viel erg in de smaak.

Na het eten hadden we vrije tijd. Een aantal waren aan het chillen en andere waren spelletjes aan het spelen.

Het was een geslaagde (lees perfecte) dag.

Groetjes huisje 16 (Bregt, Harriët, Sita, Sigrid, Delyshia en Daniëlla)

Bianca

Leuk stukje geschreven. Veel plezier nog

Mevrouw Zwaagstra

Klinkt als een hele leuke dag! Fijn dat jullie het daar zo mooi hebben en leuk dat jullie ons zo goed op de hoogte houden!
Mooie dagen daar nog! :)

Groetjes!

Jaap en Rena Wagenaar ( opa en oma Mats)

Fantastisch! Maak er ook morgen een mooie dag van!

Claudia (moeder Delyshia)

Weer een leuk stukje! Op naar dag 3! Veel plezier!

Hoefakker

Super!!!!!!

Ilza en Tessa

Succes nog en nog veel plezier in Frankrijk.❤️

We gaan jullie missen,
Aan: Harriët en Sita❤️

Aan: Meneer Dijkstra

We hebben je gemist. We hopen dat je snel terug komt?

Ilza

We missen jullie

Ik mis je grote broer❤️

Ilza

Ik mis je broer

Anna Maria (moeder van Melissa)

Dat klinkt allemaal goed zeg!! Jullie vermaken je prima?
Veel plezier!! Xxx

Mevrouw Vrij-Wassenaar (administratie)

Fantastisch om jullie te volgen. Alweer zo'n mooie dag gehad. Nog veel plezier en groetjes aan iedereen. ? ??