travelacademy.reismee.nl

Dag 4

Hallo allemaal,

Nadat we wederom 21 stokbroden hebben gehaald hebben we weer lekker ontbeten. Dit keer konden we gelukkig uitslapen tot 9:15 uur.

Om 10 uur vertrokken we naar Vallon pon d'Arc. Daar zijn we eerst het stadje in geweest om souveniertjes en een ijsje te kopen. Daarna gingen we naar de rivier de Ardèche. Daar hebben we eerst gepicknickt.

Bij de rivier konden we eerst genieten van het uitzicht en foto's maken. Daarna hebben sommigen van ons gezwommen. Kaylee en Melissa volgden als eerste meiden het voorbeeld van mevrouw Van Elst. Zij zwommen naar de overkant. Daarna volgden er nog andere leerlingen die ook de uitdaging aangingen om naar de andere kant van de rivier te zwemmen.

Nadat we bij de rivier waren hebben we nog een korte stop gehad bij de winkel. Daar hebben we nog wat lekkers gekocht.

Toen hebben we de toeristische route terug naar het park genomen. Hierbij hebben we ontdekt dat mevrouw Wieling nooit weer vooraan moet rijden.

Toen we weer in het park waren gingen we nog even zwemmen in het zwembad. Daarna gingen we pannenkoeken bakken.

Vanavond gaan we onze spullen inpakken en misschien nog een spelletje spelen. Morgen vliegen we namelijk weer terug.

Groetjes huisje 17 (Liza, Tialda, Leah, Melissa, Kaylee, Mevrouw Wieling en mevrouw Van der Mossel)

Willy Faber-Tuinhof

Morgen goede reis terug!!

Anja Pluister

Ik ben al erg benieuwd naar de verhalen!!

Dik Scholten

Vanavond nog maar lekker genieten en voor morgen een goede vlucht terug

Sietske kuipers

Hoop dat jullie hebben genoten deze week.
Goeie reis terug

Ynske, moeder Bregt

Jeetje wat gaat zo'n weekje snel voorbij! Goede terugreis allemaal!
Ynske

Anna Maria (moeder van Melissa)

Wat een geweldige week hebben jullie gehad. Supertrots op jullie allemaal :-)
Goede reis terug allemaal!! xxxxx

Carmen

Haha wat een mooi stukje! Heeft mevrouw Wieling al verteld over iets met een hond en school haha?
Goede terug reis, jullie hebben het super gehad zo te lezen.
Tot volgende week, benieuwd naar alle verhalen :)!

Claudia (moeder Delyshia)

Wat gaan die dagen snel zeg! Ik wens jullie een veilige vlucht toe en wat kunnen jullie trots zijn op jezelf!!! Toppers!