travelacademy.reismee.nl

Dag 4

Hallo allemaal,

Nadat we wederom 21 stokbroden hebben gehaald hebben we weer lekker ontbeten. Dit keer konden we gelukkig uitslapen tot 9:15 uur.

Om 10 uur vertrokken we naar Vallon pon d'Arc. Daar zijn we eerst het stadje in geweest om souveniertjes en een ijsje te kopen. Daarna gingen we naar de rivier de Ardèche. Daar hebben we eerst gepicknickt.

Bij de rivier konden we eerst genieten van het uitzicht en foto's maken. Daarna hebben sommigen van ons gezwommen. Kaylee en Melissa volgden als eerste meiden het voorbeeld van mevrouw Van Elst. Zij zwommen naar de overkant. Daarna volgden er nog andere leerlingen die ook de uitdaging aangingen om naar de andere kant van de rivier te zwemmen.

Nadat we bij de rivier waren hebben we nog een korte stop gehad bij de winkel. Daar hebben we nog wat lekkers gekocht.

Toen hebben we de toeristische route terug naar het park genomen. Hierbij hebben we ontdekt dat mevrouw Wieling nooit weer vooraan moet rijden.

Toen we weer in het park waren gingen we nog even zwemmen in het zwembad. Daarna gingen we pannenkoeken bakken.

Vanavond gaan we onze spullen inpakken en misschien nog een spelletje spelen. Morgen vliegen we namelijk weer terug.

Groetjes huisje 17 (Liza, Tialda, Leah, Melissa, Kaylee, Mevrouw Wieling en mevrouw Van der Mossel)