travelacademy.reismee.nl

Dag 5

Toen we vanmorgen wakker werden regende het. Op deze manier konden we al acclimatiseren voor het weer in Nederland. Na 84 stokbroden gingen we op pad naar huis. Vandaag stond alles in het teken van de terugreis.
Na het ontbijt vertrokken we richting Montpellier. Daar hebben we eerst de auto's ingeleverd en daarna zijn we naar het vliegveld.
Op de heenweg hadden de leerlingen nog een beetje hulp nodig, maar vandaag hadden ze allemaal optijd de koffers ingepakt en konden zelfstandig door de douane. Wanneer het even niet lukte hielpen de leerlingen elkaar. Hiervoor hoefden de docenten niet meer te helpen. Eenmaal door de douane moesten we nog even wachten op het vliegtuig. Uiteindelijk konden we pas wat later vertrekken waardoor we een klein beetje vertraging hadden.

Op de terugweg hebben een aantal nog bij de Mc Donalds een eetpauze ingelast. Daarna zijn de leerlingen allemaal thuisgebracht.

We hebben een fantastische week gehad en vinden het fijn dat er zoveel belangstelling was voor onze blog.

Groetjes,

Mevrouw Van Elst, Mevrouw Wieling, Meneer Dijkstra en Mevrouw van der Mossel

Claudia (moeder Delyshia)

Iedere dag weer keken wij er naar uit om het verhaal van de dag te mogen lezen en de foto's te bekijken. Op deze manier waren we er toch nog een beetje bij. Dat jullie dit allemaal zelf hebben geregeld daar neem ik mijn petje voor af! Grote klasse! Daar mogen jullie echt trots op zijn! Jammer dat het weer voorbij is maar erg fijn dat jullie ook weer allemaal veilig thuis zijn.
Bij deze wil ik ook Mevrouw Van Elst, Mevrouw Wieling, Meneer Dijkstra en Mevrouw van der Mossel bedanken voor het mogelijk maken van de fantastische week en het veilig terugbrengen van de kids!

E. Bruinsma

Gelukkig allemaal weer gezond thuis gekomen - met een koffer vol ervaringen en belevenissen !

Bedankt allemaal !!