travelacademy.reismee.nl

Hoe ver zijn we in de voorbereidingen?

Hallo allemaal,

Op dit moment zijn we allemaal druk bezig om de reis naar Frankrijk vorm te geven. Van 13 t/m 17 mei gaan we met de leerlingen van de CSG Ulbe van Houten op reis. Dit zullen alleen de leerlingen doen die de talentstroom Travel Academy volgen.

Op maandag 13 mei zullen we vroeg vertrekken. We gaan in auto's naar Luchthaven Rotterdam-Den Haag. We hopen dat de ouders ons willen brengen. Daar gaan we in de middag dan vliegen naar Montpellier. Met huurauto's zullen we dan naar onze bestemming, Pierre et Vacances Le Rouret, gaan. Op de vrijdagmiddag zullen we dan weer vanuit Montpellier terugvliegen naar Rotterdam waar we hopen weer opgehaald te worden door een aantal ouders.

De komende weken gaan de leerlingen druk aan de slag met het maken van een draaiboek. Daarnaast zullen ze elke week een update geven via deze blog. Tijdens onze reis zullen we ook iedere dag een update geven over onze dag.

Wilt u op de hoogte blijven van de updates? Dan kunt u zich aanmelden voor de mailinglijst. Als u dit doet, zult u bij iedere update een mail ontvangen. Wel wil ik u er graag op wijzen, dat wij het mailadres kunnen zien binnen het beheerdersaccount van deze reisblog. Deze mailadressen zullen wij niet verspreiden. De leerlingen zullen deze mailadressen ook niet zien. Hier moet ik u echter op wijzen ivm de AVG regels.

We hopen op onze reis veel plezier te maken en hopen jullie daarin zo goed mogelijk mee te nemen.

Groetjes,

De Travellers

Reacties

Reacties

Mevrouw van Elst

Beste Travellers

Wat ontzettend leuk dat jullie deze blog zijn begonnen!! Ik zal het zeker goed bijhouden en heb me dus ook ingeschreven voor de mailinglist. De bestemming die jullie hebben uitgezocht vind ik super leuk en ben zeer benieuwd wat er op het programma komt te staan. Zo knap dat jullie dit allemaal regelen!

Vind het ontzettend jammer dat ik jullie geen les meer kan geven, maar gelukkig doet mevrouw van der Mossel het fantastisch en kunnen jullie mede dankzij haar een super mooie reis maken. En gelukkig mag ik wel mee op reis! Zin in!!

Groeten mevrouw van Elst

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!