travelacademy.reismee.nl

Wat hebben we tijdens de les gedaan?

Beste lezers,

Vandaag hebben we een flinke slag geslagen. Het draaiboek krijgt steeds meer vorm en we hebben in grove lijnen het programma rond.

Vorige week hebben we jullie al verteld dat we de publiciteit op willen zoeken. Toen hebben we het Jeugdjournaal al aangeschreven. Tot op heden hebben we daar helaas geen reactie op mogen ontvangen, maar.......

We proberen het vaker. We hebben meerdere omroepen aangeschreven. Hier is Omrop Fryslan één van.

Naast Omrop Fryslan zijn er ook berichten gestuurd naar Hart van Nederland, ZAPP, AVROTROS, BNNVARA, EO, Human, KRO-NCRV, NOS, NTR, Omroep Max, PowNed, VPRO en WNL.

We hopen natuurlijk dat één van deze omroepen zal reageren. Hiervoor hebben we onder andere het argument gebruikt dat DIT ook voortgezet onderwijs is en niet alleen die (negatieve) nieuwsberichten van de laatste tijd. De komende tijd zullen we wellicht nog andere omroepen of programma's gaan proberen te benaderen. Wij willen ons avontuur erg graag delen.

De komende weken staat vooral nog in het teken van de voorbereidingen. Mevrouw Smit zal ons nog wat Frans gaan leren tot we weg gaan en het draaiboek moet volledig ingevuld zijn, zodat we weten wat we wanneer en hoe gaan doen.

Voor deze week was het dit weer. Volgende week hopen we meer nieuws te hebben!

Groetjes,

De Travellers

J. Diemersen

Wat zijn jullie goed bezig Travellers! Reuzespannend allemaal en heel leuk om jullie stappen te volgen??????.

E. Bruinsma

Ik volg jullie op de voet - TROTS - op jullie organisatietalent en prachtige reis !

Hedzer Miedema

Ik heb er zin in !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!