travelacademy.reismee.nl

Dag 3

Vanmorgen ging om half 8 de wekker om om kwart over 8 te ontbijten. Na het ontbijt zijn we in de auto's gestapt om naar het strand in Le Grau du Roi te gaan. Iedereen kreeg de keuze om of eerst naar de winkeltjes te gaan of eerst op het strand te blijven. Daarna werd dat geroulleerd.

Toen we op het strand lagen maakten we kennis met onze nieuwe vriend: Merci, de zeemeeuw (ook wel zeemok genoemd). Merci was helemaal verhongerd. Daarom heeft Krystian hem 5 kleine stukjes stokbrood gegeven, die met volle moed door Merci werden opgegeten.

In het stadje waren leuke winkeltjes. Ook hebben we churros geproefd en een lekker ijsje gegeten. Wanneer je op het strand bleef kon je beachvolleyballen, zonnebaden of zwemmen in de zee. In het stadje was een mooie haven met een leuke boulevard die we hebben bekeken. Daar was een beeld van zand gemaakt in de vorm van een Star Wars figuur.

Na een aantal uur op het strand te hebben doorgebracht, hebben we nog wat boodschappen gedaan bij de Lidl. Na de boodschappen zijn we doorgereden naar Alès. Daar zijn we naar de Mc Donalds geweest om een hapje te eten.

Kortom wederom een goede en mooie dag. Onder het kopje foto's kunnen jullie per dag de foto's bekijken.

Groetjes,

De travellers

Jaap en Rena Wagenaar ( opa en oma Mats)

Prachtig uitje! Ook bij ons is Le Grau du Roi goed bekend! Enkele keren geweest, mooi stadje!

Claudia (moeder Delyshia)

He wat jammer nou dat Merci (zeemok) niet op de foto's staat.. haha weer een leuk stukje!

E. Bruinsma

Ik lees iedere dag met veel genoegen jullie belevenissen.
Wat een fantastische reis.
Geniet van jullie eigen bedachte uitjes en realiseer wat een bijzondere trip jullie met elkaar maken.
Nog veel plezier !!

Ynske moeder van Bregt

Wat leuk om jullie verslagen te lezen en de foto's te bekijken.

Anna Maria (moeder van Melissa)

Ontzettend leuk om jullie avonturen te mogen lezen!! Xxx

Hoefakker

Het zit er bijna op helaas. Prachtig avontuur!!

Jaap en Rena Wagenaar ( opa en oma Mats)

Jullie kunnen trots en blij zijn met zo'n school waar je deze kans hebt gekregen! Om nooit te vergeten! Fantastisch!