travelacademy.reismee.nl

Bijna klaar

Beste lezers,

Het draaiboek is bijna klaar. De schema's zijn klaar. Volgende week gaan we de puntjes op de i zetten. Woensdag hebben we een ouderavond waarin we het programma aan de ouders gaan vertellen. Deze presentatie is ook door de leerlingen gemaakt en deze zal ook door de leerlingen worden gegeven.

Volgende week hopen we nog eens contact te hebben met Pierre et Vacances. Daar moeten we onder andere nog vragen of de jongens een normale zwembroek aan mogen en om te regelen dat de huisjes naast elkaar komen te staan. Daarnaast gaan we nog eens kritisch kijken naar de indeling en hopen we dat er nog wat ouders zijn die ons willen brengen of halen. Dit hopen we woensdag direct te kunnen regelen met alle ouders.

Verder is er niet veel nieuws. Na de ouderavond hebben we nog één les. Die week erna is het toetsweek en dan is het Goede Vrijdag. Met Pasen hebben we twee weken vakantie en dan is het nog 1 week tot de reis gaat beginnen. In die week zal mevrouw Smit de groep een workshop Frans geven.

Met dit prachtige weer gaan we nu het weekend in. Met zulk weer krijgen we al helemaal zin in onze reis.

Au revoir!

Groetjes,