travelacademy.reismee.nl

Dag 4, weer naar huis..

Hallo allemaal,

Hier ons laatste verhaal van de reis naar Frankrijk.

Woensdagavond hadden we al veel koffers klaargemaakt zodat we in de ochtend niet meer zoveel moesten doen en dus ook rustig konden ontbijten. Om 09:00 uur zat iedereen lekker aan het ontbijt en gingen ze ook gelijk een broodje smeren voor onderweg. Elke dag een halve stokbrood eten gaan we wel een beetje missen hoor!

En toen hup, alles opruimen en de laatste dingen in de koffer doen. Nog even een laatste check in de kamers, vloer nog even vegen en toen konden we gaan. Zat de "vakantie" er alweer op.

Gelukkig ging de terugreis helemaal goed en hebben we geen rare dingen meegemaakt dit keer. We hadden nog een kleine file in Apeldoorn maar dat was niet vervelend.

Meneer Houtsma en ik hebben een hele fijne week met de groep gehad. Een week om nooit te vergeten en verhalen die we nog jaren lang kunnen vertellen, bijzondere maar vooral ook positieve verhalen. Vooral het grapje van Yaser, beide ochtenden hebben wij hem wakker moeten schudden maar hij bleef maar "slapen". Het was gewoon een grapje en vond het leuk om ons voor de gek te houden.

Nogmaals willen we zeggen dat de leerlingen het allemaal heel goed hebben opgepakt, super!

Groetjes M. de Vries

p.s. Marrit is haar snel-oplader voor de iPhone kwijt. Doe het ook nog even op deze manier, kunnen de ouders nog even checken of iemand anders deze per ongeluk in de tas heeft?