travelacademy.reismee.nl

Dag 3, Nancy!

Hallo allemaal,

Daar zijn we weer!

Vandaag zijn we om 09:00 uur gaan ontbijten met elkaar, klaarmaken en hup de auto in richting Nancy. Het was nog wel even een stukje rijden maar dat was het wel waard, wat een leuke stad!

We waren er ongeveer om 12 uur, even naar een centraal punt gelopen. Ook voor een leuke groepsfoto natuurlijk. Maar dit was ook ons verzamelpunt. Want daarna mocht iedereen lekker hun eigen gang gaan. Even lekker shoppen! Dat kon ook goed in Nancy, er was namelijk een Zara, H&M, New Yorker en een Mango. De jongens hebben nog een nieuw hoesje gekocht voor de telefoon en zijn ook lekker gaan wandelen door de stad.

Toen we weer verzameld waren zijn we een Mc Donalds gaan opzoeken en zijn we daar met zijn allen gaan eten! Daarna weer terug naar het huisje en ging iedereen weer wat voor hunzelf doen, uiteraard in de jacuzzi, karaoke en spelletjes gedaan. Tussendoor hebben we nog wat lekkere hapjes gegeten en zijn de koffers al gedeeltelijk ingepakt. Want het is natuurlijk alweer bijna tijd om te vertrekken.

Vandaag wederom een heerlijk dagje, het is echt een relaxte vakantie!