travelacademy.reismee.nl

Dag 2, dagje Gerardmer!

Hallo allemaal!

We hebben vandaag even lekker uitgeslapen, want dat mocht ook wel na zo'n onrustig nachtje. Dus lekker om 11 uur met zijn allen ontbeten, nu helemaal compleet!

Na het ontbijt hebben we nog even een lunchpakketje gemaakt en daarna zijn we met zijn allen naar Gerardmer gegaan. Wat een mooie omgeving! Even zoeken naar een plekje, handdoekje in het gras en gelijk maar even voelen of het water lekker was. En dat was het zeker.

We hebben heerlijk in de zon gelegen, af en toe gezwommen of even stukje gelopen.

In de avond hebben we met elkaar gebarbecued buiten bij het huisje. Begon best hard te waaien dus snel maar even de trui aangedaan. Daarna zijn er nog een paar gaan wandelen in het bos en uiteraard werd er nog gebruik gemaakt van de jacuzzi, dit keer waren dat Margryt, Marrit en Fleur. Om even terug te komen op de vraag, officieel kan je er met 4 mensen in. Maar we hebben nog niet getest of er meer in kunnen. Misschien morgen maar even!

Aan het eind van de avond hebben Fenna, Julia, Bartek en Yazir nog een enge film gekeken en zijn Doreen, Isa, Wiktoria en Yvon nog een potje gaan pesten. Wat een relaxed dagje was het!

Tot morgen.

Gerard (de conciërge)

Ziet er geweldig uit. Wat een prachtige naam heeft dat meer?

Veel plezier!