travelacademy.reismee.nl

Yes! We zijn weer op pad!

Beste lezers,

Drie jaar na de laatste reis hebben we toch weer een reis kunnen organiseren. Aan het begin van het schooljaar hadden we nog de hoop dat er wellicht toch weer een reis naar het buitenland mogelijk zou zijn. In de herfst bleek dit dan toch weer wat verder weg en besloten we om in Nederland te blijven. We hebben de schouders er onder gezet en gezamenlijk een vakantiepark in Ommel een aantal chalets gehuurd. Ondanks dat het nog even spannend was vorige week of we echt wel weg konden, waren we vanmorgen blij om om 9:15 uur in de busjes te stappen.

Na een tussenstop bij Apeldoorn konden we door naar het park rijden. Nadat we het het huisje bekeken hadden en de kamers verdeeld waren hebben we het park verkend. Er zijn hier wel wat leuke plekjes te vinden waar we heerlijk onze energie kwijt kunnen. Na de verkenning heeft een deel boodschappen gedaan en een deel is wezen zwemmen. Daarna moesten de leerlingen zelf koken, ookal moesten we dit meerdere keren aangeven dat ze dit zelf moesten doen. Op het menu stonden heerlijke broodjes hamburger met sla en komkommer.

Na het eten moest er afgewassen worden. Nadat alles netjes en aan de kant was, mochten de leerlingen genieten van een vrije avond op het park. Ze zijn gaan springen op het springkussen.

Al met al een geslaagde eerste dag.

Tot morgen!

Groetjes,

Meneer Dijkhuis en Mevrouw Van der Mossel

Gretha

Véél plezier. En geniet ervan ? ? ☀️.

@Ulbemediatheek | Marinus Schaap

Wat heerlijk dat dit weer mag en kan!
Veel plezier en TRAVELorganiseer ze!

Hillie van der Heide

Wat leuk om te lezen hoe jullie eerste dag eruitzag! Lekker actief bezig geweest en lekker gegeten! Top! Veel plezier!!!

Eelco Bruinsma

Fijn dat jullie deze prachtige talent stroom levend houden.
Verken de wereld en organiseer het zelf ....... prachtig voorbeeld van levensecht leren !! Veel plezier ?

Audrie

Wat leuk om op deze manier jullie belevenissen te kunnen volgen! Heel veel plezier daar en we kijken uit naar foto's en het volgende verslag!