travelacademy.reismee.nl

Dag 2 in Ommel

Beste lezers,

vanochtend om kwart voor 10 konden we genieten van een ontbijt buiten op het terras. Tijdens het ontbijt kwamen er een paar leuke jongens langs. Die bleken ook nog eens onze buren te zijn. Daarna gingen we op pad naar het natuurgebied Nationaal Park de Groote Peel. Daar hebben we een wandelroute van 6 kilometer gelopen. Voor de docenten was dit goed te doen. De leerlingen vonden dit wel wat aan de lange kant. Tijdens de wandeling zagen we ook hele kleine kikkertjes. Ook kwamen we langs Schotse Hooglanders.

Na het wandelen hebben we daar nog op het terras gezeten om onze lunchpakketjes op te kunnen eten. Nadat de lunchpakketjes op waren, zijn we via de winkel weer naar het vakantiepark gegaan. Helaas begon het in de middag wat te regenen, waardoor we niet konden zwemmen. Wel hebben we op het springkussen gesprongen. Voor het einde van de middag en de avond was code geel afgegeven, maar gelukkig viel het allemaal wat mee. In de middag is meneer Dijkuis naar huis gegaan. Meneer Dijkstra is hem komen vervangen.

Toen was het tijd om eten te koken. Wat wij vandaag tijdens het koken hebben geleerd is, dat je een bus pannenkoekenmix wel goed moet schudden. Anders komen er geen goede pannenkoeken uit. Uiteindelijk heeft iedereen toch iets kunnen eten.

Na het eten zijn we eerst nog weer naar het springkussen geweest. Toen meneer Dijkstra aangekomen was hebben we hem het park laten zien en hebben we nog gevoetbald en gebasketbald. Toen kwam een deel van de groep Nicole tegen (de vrouw van Peter Gillis). Daar mochten ze mee op de foto. Later zagen we ook nog de Ferrari van de zoon van Peter Gillis).

Nu gaan we lekker slapen. Tot morgen!

Groetjes

Huisje 002 (Iris, Jeltsje, Daniek en Danique)

DNJ

Klinkt allemaal heeeeeel gezellig! Maarre...zwemmen is toch juist heerlijk in de regen??? Veel plezier nog!

VAI

Yesss pannenkoeken!! Heerlijk!
En zwemmen in de regen kan heeel leuk zijn ?
Veel plezier daar!