travelacademy.reismee.nl

Dag 4 in Ommel

Beste lezers,

Vandaag moesten we vroeg opstaan. We vertrokken om half 9 naar Duitsland. Er stond een dagje Moviepark Germany op het programma. Hiervoor moesten we eerst een stukje rijden. Toen we aangekomen waren hebben we eerst een groepsfoto gemaakt bij de ingang. Daarna gingen we allemaal in kleine groepjes door het park. Daar mochten we ons de hele dag vermaken. Aan het begin was het best wel heel erg druk. Dit hadden we niet verwacht voor een doordeweekse dag.

Er was een reuzenrad, verschillende achtbanen, een vrije val, verschillende restaurants en ook een paar winkeltjes. De achtbaan waarbij je onder de rails hing en ook over de kop ging, was het leukst. We hebben daar ongeveer 45 minuten voor in de rij moeten staan, maar dat was het zeker waard.

Om half 5 moesten we weer verzamelen bij de ingang. Iedereen was op tijd waardoor we op tijd weer richting huis konden vertrekken. Op de terugreis hebben de meesten van ons geslapen. We hebben ook heel veel geluk gehad, want de files waren zowel vanmorgen als ook vanmiddag altijd op de andere kant.

Toen we weer op het park waren hebben we pizza gehaald. Twan wilde nog wat drinken halen, maar was te laat weer bij de auto. Mevrouw Van der Mossel en Mevrouw Haanstra vonden het wel leuk om de auto even te verplaatsen om Twan even te laten schrikken. Dit is behoorlijk goed gelukt. Ondanks dat het avondeten de afgelopen dagen niet altijd op kwam, was dit bij de pizza niet het geval.

Morgen hebben we de terugreis op de planning staan.

Groetjes

Huisje 026 (Dirk, David Andres, Twan, Brent en Riemer)

Audrie

Wat hebben jullie een prachtige avonturen beleefd...morgen moe en voldaan weer naar huis! Suc6 met inpakken en opruimen en goede reis terug gewenst!